Ibland är det svårt att hinna med

En blogg för sökmotoroptimering är ju inte bara av godo. Ibland kan det vara en börda naturligtvis.

Om syftet är att enkelt uppdatera hemsidan är det ju ett enkelt sätt att arbeta på men som jag ser det så skall en blogg uppdateras dagligen.

I går var jag på kundbesök i Stockholm och likaså idag. 2 nya storkunder som ville marknadsföra sitt företag via sökoptimering. Flyg tur/retur Stockholm/Göteborg på 2 dagar.

Dessutom skall man hinna blogga, kolla och svara på mail, samt uppdatera sig i vad som hänt i branschen.

Startade en stor analys nu om MySpace. Vad innebär det att vara med. KAn det påverka sökresultat och isåfall hur skall man gå tillväga för att lyckas. Kan det bli negativt i framtiden mm.

Detta kommer att ta enbra tid att utvärdera men en analys kommer att presenteras så småningom!

Om du gillade det här inlägget, lämna gärna en kommentar eller prenumerera via RSS så du inte missar framtida inlägg.

Speak Your Mind

*